نحوه استفاده از هشتگ در شبکه های اجتماعی مختلف

نحوه استفاده از هشتگ در شبکه های اجتماعی مختلف

نحوه استفاده از هشتگ در شبکه های اجتماعی مختلف نحوه استفاده از هشتگ در شبکه های اجتماعی مختلف:

نحوه استفاده از هشتگ در شبکه های اجتماعی مختلف

نحوه استفاده از هشتگ در شبکه های اجتماعی مختلف: همراهان گرامی می دانید که برای بازاریابی در شبکه های اجتماعی استفاده از هشتگ ترفند جدید نیست. اما در این مقاله قصد داریم در این باره بحث کنیم که آیا باید از هشتگ استفاده کنیم؟از چه تعداد هشتگ در هر پست استفاده کنیم؟هشتگ مرتبط چطور است؟ و هشتگ های تاثیرگدار بر مخاطب کدامند؟ با ما همراه باشید:

نحوه استفاده از هشتگ در شبکه های اجتماعی مختلف

استفاده از هشتگ در فیس بوک:

استفاده از هشتگ در پست های شما تاثیر گذار است به ظرطی که از آنها به درستی استفاده کنید. نکات زیر برای استفاده از هشتگ در فیس بوک کاربرد دارد:

  • استفاده بیش از حد از هشتگ باعث می شود موضوع کسب و کار شما آزار دهنده باشد و برای مخاطب به عنوان اسپم شناخته شود. بنابراین استفاده از یک یا دو هشتگ در هر پست فیس بوک می تواند باعث تعامل بیشتر شما با مخاطبان شود.
  • پست فیس بوک در صفحه های تجاری باید به صورت عمومی به اشتراک گذاشته شود و همه افراد اجازه درخواست دادن برای دنبال کردن شما را داشته باشند. در غیر این صورت کسانی که هشتگ شما را جست و جو می کنند اگر جز دوستان و فالوئرهای شما نباشند نمی توانند پست شما را ببینند.

استفاده از هشتگ در توییتر

هشتگ در توییت باعث چذب دو برابری نسبت به توییت های بدون هشتگ می شود اما استفاده از هشتگ در توییتر قوانینی دارد بخصوص استفاده از هشتگ در تبلیغات.

  • توییت های که یک یا دو هشتگ دارند نسبت به توییت های با هشتگ بیشتر ۲۱ درصد برای مخاطبان جذاب تر هستند پس نباید در استفاده از هشتگ زیاده روی کنید .
  • توییت هایی که هشتگ دارند بیشتر باز توییت (ری توییت) می شوند. همچنین توییت هایی که از کاربران درخواست باز توییت می کنند نیز بیشتر بازتوییت می شوند.
  • سایت twitonomy منبعی است که با استفاده از آن می توانید روند پیدا کردن هشتگ برای توییت خود را تجزیه و تحلیل کنید.

استفاده از هشتگ در اینستاگرام

شاید این طور به نظر برسد که در تمامی شبکه های اجتماعی استفاده از یک یا دو هشتگ کافی باشد اما این مورد در اینستاگرام وجود ندارد و شما ظاهرا می توانید از تعداد زیادی هشتگ استفاده کنید. نکات استفاده از هشتگ در اینستاگرام را ذکر می کنیم:

  • همیشه از هشتگ استفاده کنید زیرا این باعث جذب بیشتر مخاطبان خواهد شد.
  • هرچه تعداد هشتگ های مرتبط در پست شما بیشتر باشد میزان جذب آن در میان مخاطبان نیز بیشتر است.
  • طبق نظر یکی از سایت های معتبر دیجیتال مارکتینگ شما می توانید تا ۳۰ هشتگ در پست های خود استفاده کنید.

هشتگ در گوگل پلاس

  • هشتگ ها در گوگل پلاس در مقایسه با دیگر شبکه ها نفوذ بیشتری دارند و اگر قصد دارید با مخاطبان خود تعامل بیشتری داشته باشید هشتگ تنها کلید آن است و باید از آنها استفاده کنید.
  • اگر کاربران در گوگل هشتگی را جست و جو کنند در یک نوار کناری پست های گوگل پلاس مربوط به این هشتگ نیز نمایش داده خواهد شد.
  • بین ۱ تا ۳ هشتگ در پست های گوگل پلاس می تواند مناسب باشد.

هشتگ در لینکدین

لینکدین از هشتگ برای نظارت بر پت های مهم از نظر کاربران استفاده می کند تا بتنواند مطالب و محتوای مناسب آنها را نمایش دهد.

  • برای جذب بیشتر مخاطبان باید در صفحه کسب و کار خود از هشتگ ها استفاده کنید.
  • در مقالات خود در قسمت وبلاگ نویسی این سایت هشتگ های مربوطه را اضافه کنید.

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

Pin It

ثبت دیدگاه